Staden som varumärke

image

Just nu pågår samtalet ”Staden som varumärke” hos Sveriges kommunikatörer. De som deltar är:

Micco Grönholm, Kommunikationsdirektör, Helsingborgs stad. Jesper Falkheimer, Professor, Lunds universitet. Margareta Wall, Kommunikationsdirektör, Örebro kommun. Mattias Jansson, kommundirektör, Botkyrka kommun. Helena Renström, marknadschef, Skellefteå kommun.

Frågan är: Hur jobbar kommuner med kommunikation och kan de använda liknande metoder som ett företag gör?

Är du på plats?

Advertisements

3 thoughts on “Staden som varumärke”

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s